Alpgiray ikinci kez trafik kazasında yaralandı

Elazığ'ın yakından tanıdığı akademisyen ve düşünce insanı, HAZARSAM Başkanı Prof. Dr. Bilal Çoban'ın oğlu Alpgiray Çoban'dan gelen haber, ailesini ve sevenlerini derin bir üzüntüye boğdu.

Önceki akşam saatlerinde Elazığ Cezaevi Kavşağı’nda meydana gelen trafik kazasında, Alpgiray Çoban ve beraberindeki iki arkadaşı yaralandı. Kahramanmaraş’tan Elazığ’a gelmekte olan Çoban’ın içinde bulunduğu araç, kavşakta başka bir aracın hatalı U dönüşü yapması sonucu çarpıştı. Kazaya sebep olan sürücünün olay yerinden kaçtığı öğrenildi.

Kaza sonrası ağır yaralanan Alpgiray Çoban, ilk müdahalesi yapılmak üzere Fırat Üniversitesi Hastanesi’ne kaldırıldı. Yapılan kontrollerde, topuk ve uyluk (femur) kemiklerinde parçalı kırıklar tespit edilen Çoban, Elazığ Milletvekili Prof. Dr. Erol Keleş’in girişimleriyle ambulans uçakla Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’ne sevk edildi.

Alpgiray Çoban’ın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu ve sabah saatlerinde ameliyata alınacağı bildirildi. Kazanın ardından ailesi ve sevenleri hastane önünde umutla gelecek iyi haberleri bekliyor.

Henüz genç yaşta yaşadığı bu talihsiz kazanın ardından Alpgiray Çoban’a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz.

Artı Eksi Haber olarak, bu zor süreçte Prof. Dr. Bilal Çoban ve ailesinin yanında olduğumuzu belirtiyor; Alpgiray Çoban’a acil şifalar diliyoruz.