AVCILAR YABAN HAYVANLARI İÇİN DOĞAYA YEM BIRAKTILAR

Avcılar Ve Atıcılar İhtisas Kulübü Üyeleri, Doğa Koruma v Milli Parklar il müdürlüğü iş birliğinde hayvan hayvanları için doğaya yem bıraktılar.

Avcılar Ve Atıcılar İhtisas Kulübü Üyeleri, Doğa Koruma v Milli Parklar il müdürlüğü iş birliğinde hayvan hayvanları için doğaya yem bıraktılar.

 

Doğa Koruma v Milli Parklar il müdürü Hüseyin Çelik, son yıllarda ülkemizde yoğun bir kış mevsimi yaşanıyor. Ülkemizle birlikte Elazığ’da da yaşanmaktadır. Bu kuş mevsiminde yaban hayvanlarının korunması ve beslenmesi maksadıyla doğaya yem bırakma çalışmalarımız büyük bir hızla devam etmektedir. Bu yıl yaklaşık olarak 5.5 ton buğday ve 4 ton saman bıraktık. Biz bu çalışmalarımızı STK lar avcı dernekleri ile birlikte yapıyoruz. Bu günkü çalışmada Elazığ avcılar ve atıcılar derneği yem tedarik ettiklerini bize bildirdiler birlikte Harput kırsalına yem getirdik” diye konuştu.

 

Naci Turgut, avcılar ve atıcılar ihtisas kulübü üyesi, Dernek başkanımızla birlikte organize ederek milli parklar müdürümüz ile görüştük bu organizasyonda onlarda bize yardımcı oldular. Bize yardımcı olan herkese teşekkür ediyoruz. Doğa şartları malum, avcının amacı sadece av vurmak değil, aynı manda doğayı korumaktı, bilinçli avcı bunu yapar” dedi.