BAZ İSTASYONUNDAN AKÜ ÇALAN HIRSIZLAR YAKALANDILAR

Elazığ Merkez'de çaldıkları akülerle kaçan iki şahıs jandarmanın sıkı takibi sonucu kıs kıvrak yakalandı.

Elazığ Merkez’de çaldıkları akülerle kaçan iki şahıs jandarmanın sıkı takibi sonucu kıs kıvrak yakalandı.

 

Mart ve Nisan aylarında 3 ayrı baz istasyonundan 36 adet akü çalan Ş A (27) ve M.E.E (19) şahıslar Elazığ il jandarma ekiplerinin sıkı takibi sonucu Alacakaya ocaklar şantiyesi civarında saklandıkları yerden kıskıvrak yakalandılar.

 

Geçtiğimiz gün Elazığ Güney çevre yolunda üzerinde bulunan GSM şirketlerine ait baz istasyonundan çaldıkları akülerle birlikte kaçarken Gezin jandarma kontrol noktasından, kontrol noktasına çarparak Alacakaya ilçesi istikametine kaçmış yapılan sıkı takip sonucu Alacakaya maden ocakları şantiye bölgesinde gizlendikleri yerde gece 02.30 sıralarında gözaltına alındılar.

 

Şahısların alınan ilk ifadelerinin ardından çaldıkları aküleri kaçarken Gezin bölgesinde ormanlık alana attıkları yapılan aramalarda aküler tamamının bulunduğu öğrenildi. Şahıslar Jandarmadaki sorgularının ardında çıkartıldıkları mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine konulduğu bildirildi.