EMNİYET MÜDÜRÜ İŞLEK MUHTARLARLA BİR ARAYA GELDİ

Elazığ il emniyet müdürü Nihat İşlek Elazığ Muhtarlar Dayanışma Derneği başkanı Murat Gülbasan ve dernek üyesi muhtarları makamında kabul etti.

Elazığ il emniyet müdürü Nihat İşlek Elazığ Muhtarlar Dayanışma Derneği başkanı Murat Gülbasan ve dernek üyesi muhtarları makamında kabul etti.

 

Emniyetten yapılan yazılı basın açıklamasında,” Elazığ İl Emniyet Müdürümüz Sayın Nihat İŞLEK işbirliği ve istişare toplantıları kapsamında Muhtarlar Dayanışma Dernek Başkanı Murat GÜLBASAN ve mahalle muhtarlarını makamında kabul etti.

 

İl Emniyet Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri ve ilgili Birim Amirlerinin de hazır bulunduğu toplantıya, Sanayi, Çaydaçıra, Aksaray, Salıbaba, Sugözü, Gürpınar, Kızılay, Yeşilkuşak ve Org. Eşref Bitlis Mahalle muhtarları ile Bağlarca Köyü Muhtarı katıldı.

 

Terörle mücadelede yer alan tüm Emniyet birimlerimize desteklerini ifade etmek amacıyla gerçekleşen ziyarette, muhtarlarımız İl Emniyet Müdürümüz Sayın Nihat İŞLEK ve ekibine çalışmalarından dolayı teşekkür ettikten sonra ayrılmışlardır.” Denildi.