HASTANE VE CAMİ HIRSILARI TUTUKLANDI

Elazığ emniyeti Asayiş şube müdürlüğü hırsızlık büro amirliği ekipleri hastaneden ve camilerden cep telefonu, tablet ve cüzdan çalan iki kişiyi yakaladı. Yakalanan hırsızlık zanlıları çıkarıldıkları adli mercilerce tutuklanarak ceza evine gönderildiler.

Elazığ emniyeti Asayiş şube müdürlüğü hırsızlık büro amirliği ekipleri hastaneden ve camilerden cep telefonu, tablet ve cüzdan çalan iki kişiyi yakaladı. Yakalanan hırsızlık zanlıları çıkarıldıkları adli mercilerce tutuklanarak ceza evine gönderildiler.

 

Emniyetten yapılan açıklamada,Elazığ İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğümüzce İlimiz  Fırat Üniversitesi Hastanesinde meydana gelen dört ayrı tarihte ve dört ayrı şahıstan çalınan cep telefonu, Kol Saati ve Para Cüzdanı ile ilgili olarak ekiplerimizin çalışmaları neticesinde, hırsızlık olaylarını C.D isimli şahsın işlediği tespit edilmiş adı geçen şüpheli 19/12/2016 günü ikametinde yakalanarak gözaltına alınmış şüphelinin Fırat Üniversitesi Hastanesindeki hırsızlık olaylarını kendisinin gerçekleştirdiğini beyan etmesi üzerine Şüpheli C.D isimli şahıs 20/12/2016 günü sevk edildiği adli mercilerce tutuklanmıştır.

 

CAMİDEN HIRSIZLIK YAPAN 1 KİŞİ TUTUKLANDI

ikinci olayda, İlimiz genelinde camilerde  meydana gelen  dört ayrı tarihte ve  dört ayrı şahıstan çalınan, cep telefonu ve tablet hırsızlığı olayları ile ilgili olarak  ekiplerimizin çalışmaları neticesinde, hırsızlık olaylarını M.K isimli şahsın işlediği tespit edilmiş adı geçen şüpheli 19/12/2016 günü ilimiz Gazi Caddesi üzerinde bulunan Elliler çarşısı içerisinde faaliyet gösteren esnafa çaldığı tableti satmaya çalışırken suçüstü yakalanarak gözaltına alınmış ve Şüpheli M.K isimli şahıs 20/12/2016 günü sevk edildiği adli mercilerce tutuklanmıştır.