Saadet Partisi Elazığ Merkez İlçe Başkanlığı'nda Ahmet Özdemir Yeniden Başkan Seçildi
Saadet Partisi Elazığ Merkez İlçe Başkanlığı'nın 9. Olağan Kongresi yoğun katılımla gerçekleştirildi. Kongrede yapılan seçim sonucunda mevcut başkan Ahmet Özdemir, yeniden Merkez İlçe Başkanlığı görevine seçilerek güven tazeledi.
Saadet Partisi Elazığ Merkez İlçe Başkanlığı’nın 9. Olağan Kongresi yoğun katılımla gerçekleştirildi. Kongrede yapılan seçim sonucunda mevcut başkan Ahmet Özdemir, yeniden Merkez İlçe Başkanlığı görevine seçilerek güven tazeledi.
Avukat Bekir Kılıç’ın divan başkanlığını yaptığı kongreye Saadet Partisi Elazığ İl Başkanı Yunus Emre Yüksel, teşkilat mensupları ve çok sayıda davetli katıldı. Kongrede faaliyet raporları okunarak üyelerin bilgisine sunuldu.
Yeniden başkanlığa seçilen Ahmet Özdemir, kongrede yaptığı konuşmada siyasetin makam ve mevki yarışı olmadığını belirterek, hakka ve halka hizmet etmenin en onurlu görevlerden biri olduğunu söyledi.
Saadet Partisi’nin adaleti esas alan, mazlumun yanında duran ve milletin sorunlarına çözüm üretmeyi amaçlayan bir anlayışı temsil ettiğini ifade eden Özdemir, “Ülkemizin kutuplaşmaya değil kucaklaşmaya, ayrışmaya değil birlik ve kardeşliğe her zamankinden daha fazla ihtiyacı var. Dün olduğu gibi bugün de milletimizin emrindeyiz, yarın da aynı kararlılıkla hizmet etmeye devam edeceğiz.” dedi.
Kongrede konuşan Saadet Partisi Elazığ İl Başkanı Yunus Emre Yüksel ise Milli Görüş hareketinin 57 yıllık geçmişine dikkat çekerek, hakkın hakim olması için çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceklerini ifade etti.
Türkiye’nin ve Elazığ’ın ekonomik sorunlarla karşı karşıya bulunduğunu dile getiren Yüksel, özellikle asgari ücretli ve emeklilerin yaşadığı geçim sıkıntılarına dikkat çekti. Yüksel, “Milletimizin gerçek gündemi geçimdir. Saadet Partisi olarak vatandaşlarımızın yaşadığı sorunlara çözüm üretmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.” ifadelerini kullandı.
Kongre, yeni dönemde yürütülecek teşkilat çalışmalarına ilişkin değerlendirmelerin yapılmasının ardından birlik ve beraberlik mesajlarıyla sona erdi.