SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİ İÇİN YÜRÜDÜLER

Gençlik ve Spor Bakanlığınca planlanan, Türkiye geneli Sarkamış Şehitlerini anma yürüyüşü kapsamında Elazığ İstasyon meydanında Gençlik spor il müdürlüğü, Gençlik merkezi tarafından başlatılan yürüyüşe Vali yardımcısı Zekeriya Göker, Gençlik spor il müdürü Sedat Acar, öğrenciler ve vatandaşlar katıldılar.

Gençlik ve Spor Bakanlığınca planlanan, Türkiye geneli Sarkamış Şehitlerini anma yürüyüşü kapsamında Elazığ İstasyon meydanında Gençlik spor il müdürlüğü, Gençlik merkezi tarafından başlatılan yürüyüşe Vali yardımcısı Zekeriya Göker, Gençlik spor il müdürü Sedat Acar, öğrenciler ve vatandaşlar katıldılar.

 

İstasyon meydanından başlayan yürüyüş Bosna Hersek Bulvarı, Gazi Caddesinden geçerek Öğretmen evi önünde tamamlandı. Öğretmen evi önünde toplanan kalabalık İstiklal marşını okuduktan sonra Şehitler anısına saygı duruşunda bulundular. okunan kur'an-ı kerimin ardından,Günün anlam ve önemi hakkında yapılan konuşmaların ardından kalabalık sessizce dağıldı.