Elazığ emniyet müdürlüğü dün gece il genelinde Bin polis ile genel asayiş uygulaması yaptı. Şehrin 16 noktasındaki girişlerinde başlatılan uygulama şehir merkezinde de sürdü. Uygulama yapan ekipleri yerinde denetleyen il emniyet müdürü Nihat İşlek yaptığı açıklamada,” İlimizde genel asayiş uygulaması sağlanması için yapmış olduğumuz bu asayiş uygulamalarından bir tanesi yaklaşık bin civarında polisin katılımıyla il genelinde yapılan bir uygulama. İlimizin giriş ve çıkışlarında trafik asayiş ekiplerimiz terör ekiplerimiz kaçakçılığa bağlı ekiplerimizle birlikte uygulamalarımız devam etmekte, yine şehrimizin muhtelif yerlerinde özellikle ücra yerlerinde metruk binalarda bu tür yerlerde uygulamalarımız sürecektir. Elâzığ bu bölgenin en huzurlu bir şehri bizde bu çalışmalarımızla Elazığ’ın huzurunun bozulmasına kesinlikle müsaade etmeyeceğiz Elazığlı hemşerilerimizin de suç ve suçluyla mücadelede özellikle bizlere verdikleri desteklerden dolayı huzurlarınızda onlara teşekkür etmek istiyorum. Çünkü biz vatandaşımızın ve halkımızın desteği olmadan hiçbir kurumun başarılı olacağına inanmıyoruz, Biz Elazığ halkından yüzde yüz destek görüyoruz. ”diye konuştu
Yaklaşık 2 saat süren Genel asayiş uygulaması sonrası emniyet müdürlüğünden yapılan yazılı basın açıklamasında,” Uygulama dâhilinde, 149 umuma açık istirahat ve eğlence yerleri ile iş yerleri denetlenerek 4 iş yerine çeşitli maddelerden idari işlem uygulandı. İlimize giriş yapılabilen 12 noktada eş zamanlı olarak yapılan denetimlerde 3412 kişi sorgulandı. Sorgulanan şahıslardan 2’sinin çeşitli suçlardan aranma kaydı olduğu tespit edilerek gerekli yakalama işlemleri yapıldı. Uygulama kapsamında 2 adet Kurusıkı tabanca, 7 adet 9 mm çapında mermi ayrıca 1.5 gram esrar ve 400 paket kaçak sigara ele geçirildi. Yol Uygulamaları kapsamında ise 476 araç sorgusu yapılarak 24 araca ilgili kanun maddelerinden idari para cezası uygulandı. Denildi.
Yaklaşık 2 saat süren Genel asayiş uygulaması sonrası emniyet müdürlüğünden yapılan yazılı basın açıklamasında,” Uygulama dâhilinde, 149 umuma açık istirahat ve eğlence yerleri ile iş yerleri denetlenerek 4 iş yerine çeşitli maddelerden idari işlem uygulandı. İlimize giriş yapılabilen 12 noktada eş zamanlı olarak yapılan denetimlerde 3412 kişi sorgulandı. Sorgulanan şahıslardan 2’sinin çeşitli suçlardan aranma kaydı olduğu tespit edilerek gerekli yakalama işlemleri yapıldı. Uygulama kapsamında 2 adet Kurusıkı tabanca, 7 adet 9 mm çapında mermi ayrıca 1.5 gram esrar ve 400 paket kaçak sigara ele geçirildi. Yol Uygulamaları kapsamında ise 476 araç sorgusu yapılarak 24 araca ilgili kanun maddelerinden idari para cezası uygulandı. Denildi. 








