Gökbörü Türkçüler Derneği yönetim kurulu tarafından Töre düğün salonunda basına kahvaltı verildi. Sohbet toplantısı halinde geçen kahvaltıda Dernek başkanı Mehmet Özçelik tabela derneği olmadıklarını söyledi. Dernek başkanı Mehmet Özçelik,” Elazığımızın güzide basın mensupları ve Gökbörü Türkçüler Derneğinin cefakar yönetim kurulu ..Bugün gerek etkinliklerimizde gerek ise dışarıda sürekli yanımızda olan basın mensuplarımıza teşekkürü bir borç biliriz. İlk kurulduğumuz günde söylediğimiz gibi asla tabela derneği olmayacağız. Bütün baskılara rağmen Türklüğü ve Türkçeyi en iyi şekilde temsil edeceğimizden kimsenin şüphesi olmasın. Allah devletimize milletimize her daim güç ve kudret versin.. Sözlerimi Halk ozanımız Yunus Emmenin şiiriyle bitiriyorum..Dünyaya gelen geçer,Bir bir şerbetin içerBu bir köprüdür geçer,Cahiller onu bilmez Gelin tanış olalım,İşin kolayın tutalımSevelim sevilelim,Dünya kimseye kalmaz.. Tanrı Türk’ü Korusun ve yüceltsin..
GÜNDEM
05 Şubat 2017 - 10:34
GÖKBÖRÜ TÜRKÇÜLER DERNEĞİ BASINALA SOHBET TOPLANTISI YAPTI.
Gökbörü Türkçüler Derneği yönetim kurulu tarafından Töre düğün salonunda basına kahvaltı verildi.
GÜNDEM
05 Şubat 2017 - 10:34





