2015-2019 Yılı Stratejik Planda yer alan Kurumsal Kapasitenin Geliştirilmesi teması başlığında İnsan Kaynakları ve İdari Süreçlerin Geliştirilmesi konularıyla beraber İç Kontrol Eylem Planı ile ilgili eğitim semineri düzenledi.Eğitim seminerine İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Nazif Bilginoğlu olmak üzere Genel Sekreter Yardımcıları Mustafa Pirinçi ile Cemil Yatkın, Birim Müdürleri ve kurum çalışanlarının katılımı ile gerçekleşti.İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Nazif Bilginoğlu yapmış olduğu açıklamada; “Öncelikle sabahın erken saatlerinde burada sizlerle beraber olmak güzel. Değerli Genel Sekter Yardımcılarımız, çok değerli Birim Müdürlerimiz, beraber çalıştığımız personel arkadaşlarımız öncelikle sizleri sevgiyle saygıyla selamlıyorum. Yeni binamıza Sayın Valimizin de desteğiyle taşınmış bulunmakta ve burada hizmet vermeye başlamış durumdayız. Öncelikle tekrar hepimize, İl Özel İdaremize ve Elazığ’ımıza hayırlı olsun. Ben bunu birçok defa dile getirdim. Bir kez daha kısaca vaktinizi almadan burada bunu tekrarlamakta fayda görüyorum. Böylesine hakikaten güzel bir binanın öncelikle dediğimiz gibi İl Özel İdaremize sonrada Elazığ’ımıza kazandırılması sadece yapımızın içindeki belli bir grup arkadaşımızın değil bütün İl Özel İdare çalışanlarının katkısıyla emeğiyle gerek her yerde gerekse kendi bulundukları yerde işlerine özen göstermenin işlerini iyi yapmanın sonucunda olduğunu çok iyi biliyorum. Dolayısıyla bu güne kadar beraber çalıştığımız bütün arkadaşlara bir kez daha teşekkür ediyorum. Kendi işlerine gösterdikleri ilgi, gösterdikleri çaba, gayret ve emeklerinden dolayı, bunun yansıması ve ana teması olarak da bütün bu çalışmaların sonucunda bu eserin ortaya çıkmasına esas vesileler yine maddi ve manevi her yönüyle yanımızda olan Sayın Valimiz, Sayın Milletvekillerimiz, Sayın İl Genel Meclis Başkanımız, İl Genel Meclis üyelerimiz, karar organlarımız bütün bu oluşumun meydana gelmesinde her türlü emeği ve gayreti her zaman olduğu gibi bizlere verdiler ve çok şükür ki böyle bir bina, böyle bir çalışma ortamı inşallah hepimizin motive etmiş şekilde hizmet vermesine vesile olacaktır. Bir kez daha bütün emeği geçen herkese saygı ve şükranlarımızı sunuyoruz. Tekrar hayırlı olsun diyoruz. Sanırım ilk toplantımız yani ilk eğitim seminerimiz burada bize, sizlere nasip oldu. Böylesine bir ortam içerisinde yine bizim bir kurumsal çalışmamız için bir aradayız. İç Kontrol Eylem Planı gereği, stratejik planımızın alt yapısı gereği güzel bir çalışma ortaya koyduk. Bu çalışmanın gereği neticesinde kurumsal kapasitemizin arttırılması bu kurumsal kapasitenin arttırılması için yapılacak eylem planlarıyla ilgili eğitimimizi almış olacağız. Gerçi bu noktada ben biliyorum ki, çalışma arkadaşlarımızın özellikle bütün bu noktada faaliyet gösteren arkadaşlarımızın bilgi, deneyim ve tecrübeleri var. Ama zaman ve mevzuat o kadar hızlı akıyor ve değişiyor ki ve herkes o kadar hızlı kendini yenileme ihtiyacı hissediyor ki, yenilikleri de takip edebilme moduna girerek hem işlerimizi yaparken hem de böyle bir çalışmayı hep beraber yapmayı uygun gördük. Kurumumuz vizyonu açısından İç Kontrol Eylem Planımızın işleyişi yöneticiler ile personeller tarafından sahiplenmeli ve desteklenmelidir. Burada bu eğitimi düzenleyen çalışanlarımıza, eğitmenimize ve katılımcılarımıza tekrardan teşekkür ediyorum.” Dedi.
GÜNDEM
21 Aralık 2015 - 18:33
İÇ KONTROL EYLEM PLANI İLE İLGİLİ EĞİTİM SEMİNERİ GERÇEKLEŞTİRDİK
2015-2019 Yılı Stratejik Planda yer alan Kurumsal Kapasitenin Geliştirilmesi teması başlığında İnsan Kaynakları ve İdari Süreçlerin Geliştirilmesi konularıyla beraber İç Kontrol Eylem Planı ile ilgili eğitim semineri düzenledi.
GÜNDEM
21 Aralık 2015 - 18:33





