Elazığ Belediyesi’nin vatandaşlar arasında birlik, beraberlik, dayanışma ve kardeşlik duygularıyla köprüler kuracak olan Hayır Çarşısına destek için Elazığ’a gelen İstanbul Muhtarlar Dayanışma Derneği Başkanı ve Üyeleri, Elazığ Belediyesi’nin çöpten elektrik enerjisi üretme tesisini gezdi.İstanbul Muhtarlar Dayanışma Derneği Başkan ve üyeleri, Elâzığ Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan çöpten elektrik enerjisi üretilen tesisini gezerek yetkililerden bilgiler aldı. BAŞKAN AYKUT: ELAZIĞ BELEDİYESİ TÜRKİYE’YE ÖRNEK OLACAK PROJELERE İMZA ATIYOR” Tesiste açıklamalarda bulunan İstanbul Muhtarları Dayanışma Derneği Başkanı Selami Aykut, Elazığ ziyaretinde Belediye Başkanı Mücahit Yanılmaz’ın göreve geldikten sonraki zaman zarfı içerisinde Elazığ’a kazandırdığı bir çok değerli projeyi yerinde görme imkanı bulduklarını belirterek Elazığ Belediyesinin Türkiye’ye örnek olacak projelere imza attığını ifade ederek açıklamasında şu şekilde devam etti.“Üşüyen Ellerin Kalplerini Isıtmaya Gidiyoruz” sloganıyla Elazığ’a geldik. Elazığ Belediyemizin düzenlemiş olduğu ve tarihi bir çalışma olan Hayır Çarşısının açılışına katıldık. Geldiğimiz dakikadan bu zamana kadar Elazığ Belediyemizin yapmış olduğu çalışmaları ve projeleri yerinde görme imkanına sahip olduk. Bugünde elektrik üretilen alandayız. İstanbul Muhtarlar Dayanışma Derneği üyeleri olarak tesisi gezdik. Tesiste bilmediğimiz ve güzel konularla karşı karşıya kaldık. Elazığ Belediye Başkanımız göreve geldiği zaman zarfı içerisinde Elazığ’a kazandırdığı bir çok değeri yerinde görme imkanı bulduk. Şunu ifade ediyorum. Biz İstanbul’da yöneticilik yapıyoruz. Ama Anadolu Belediyelerimizi hep farklı düşünmüştük. Ama şunu gördük ki Elazığ Belediyemiz Türkiye’de örnek işler yapacak noktada. Elazığ Belediyesi ilklere imza atmıştır. Elazığ Belediyemiz örnek projelere imza atmış. Elazığ’da gezdiğimiz sokaklarda caddelerde bir tane çöple karşılaşmadığımız dikkatimizi çekti. Bugünde bu tesise gelerek çöplerin en iyi şekilde değerlendirildiğini gördük” dedi. İstanbul’da görev yapan muhtarlarda, Elazığ Belediyesi’nin çalışmalarının takdire şayan çalışmalar olduğunun altını çizerek çalışmalar dolayısıyla Elazığ Belediyesine teşekkür ettiler.
GÜNDEM
15 Şubat 2016 - 13:28
İSTANBUL'DA GÖREV YAPAN MUHTARLAR ÇÖPTEN ELEKTRİK ENERJİSİ ÜRETME TESİSİNİ GEZDİ
Elazığ Belediyesi’nin vatandaşlar arasında birlik, beraberlik, dayanışma ve kardeşlik duygularıyla köprüler kuracak olan Hayır Çarşısına destek için Elazığ’a gelen İstanbul Muhtarlar Dayanışma Derneği Başkanı ve Üyeleri, Elazığ Belediyesi’nin çöpten elektrik enerjisi üretme tesisini gezdi.
GÜNDEM
15 Şubat 2016 - 13:28





