Elazığ belediye Ak Partili belediye meclis üyeleri şehir merkezinde bulunan Elazığ Çimento fabrikasının şehirden kaldırılması için fabrika önünde mahalle muhtarları ile basın açıklaması yaptılar.Elazığ Çimento fabrikası önünde toplanan 6 Ak Parti belediye meclis üyesi ve 10 muhtar, çimento fabrikasının şehir dışına kaldırılmasını istediler. Belediye meclis üyesi Sait Kılıç yaptığı açıklamada Elazığ’ın sahipsiz olduğuna inanmadıklarını belirterek,” Belediye Meclis üyesi Sait Kılıç “Çimento fabrikasının buradan kaldırılıp başka bir yere kurulması için burada toplandık. Çimento fabrikası dediğimiz bu kuruluş, sadece etrafındaki mahallelere zarar vermiyor. Çimento fabrikası bütün Elazığ’a zarar veriyor. Buraya yük taşıyan ağır tonajlı araçların etrafındaki zararları var ama fabrika bir toz bulutu bıraktığı zaman bütün Elazığ zarar görüyor. Çimento fabrikasının kaldırılması için kim çaba gösteriyorsa Allah razı olsun. Biz seçilmişler olarak sonuna kadar onların arkasındayız. Muhtar arkadaşlar bu konuda çok sıkıntı çekiyorlar. Birilerinin Elazığ sahipsiz demesine ben katılmıyorum. Elazığ’ın sahibi vardır. Elazığ’da yaşayan her insan Elazığ’ın sahibidir. Bu memleket sahipsiz değildir. Bu kadar insan burada toplanıp bu açıklamayı yapıyorsa bu insanlar bu memlekete sahip çıkıyor demektir. Sayın belediye başkanımız Mücahit Yanılmaz her fırsatta çimento fabrikasının kaldırılması konusunu gündeme getiriyor. Biz de meclis üyeleri olarak çimento fabrikasının kaldırılması için önerge hazırlıyoruz. En kısa zamanda önergeyi vereceğiz. Biz sadece fabrikanın mevcut yerinden kaldırılıp şehrin dışına taşınmasını istiyoruz. Böyle olursa fabrika daha kapsamlı yapılır ve daha fazla insan çalışır.” Diye konuştu. Sanayi Mahallesi Muhtarı Harun Fırat “Biz muhtarlar olarak çimento fabrikasının kaldırılmasını istiyoruz. 66 senedir bu mahalleler bu ezikliğin altında yaşıyor. Artık bu mahallelerde üretilen sebze ve meyveler yenilmez hale geldi. Fabrikanın yüz metre karşısında 1500 kişilik yurt yapılıyor. YİMPAŞ eski binası turizm okulu olacak. Bunlar hizmete açıldığı zaman buradaki insanlar simitle çimento tozunu birlikte mi yiyecek? Buradan sayın valimiz ve milletvekillerimize sesleniyorum. Biran önce bu konuya el atması lazım. Bu fabrika 5 mahalleyi yok etme noktasında. Bunun biran önce yer değişmesi lazım.” Dedi.
GÜNDEM
14 Ocak 2016 - 16:26
BELEDİYE MECLİS ÜYELERİ ÇİMETO FABRİKASININ KALDIRILMASI İÇİN AÇIKLAMA YAPTILAR
Elazığ belediye Ak Partili belediye meclis üyeleri şehir merkezinde bulunan Elazığ Çimento fabrikasının şehirden kaldırılması için fabrika önünde mahalle muhtarları ile basın açıklaması yaptılar.
GÜNDEM
14 Ocak 2016 - 16:26
Bu haber 977 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir







