Elazığ Eğitim ve Araştırma hastanesinde Çocuk kardiyoloji polikliniği hizmete girdi. Genel sekretrelikten yapılan yazılı basın açıklamasında,” Genel Sekreterliğimize bağlı Eğitim ve Araştırma Hastanesi bünyesinde kurulan Çocuk Kardiyoloji Polikliniği hastalarımızın hizmetine sunulmuştur. Pediatrik Kardiyoloji Uzmanı Doç.Dr. Bülent KOCA’nın göreve başlaması ile düzenlenen Çocuk Kardiyoloji Polikliniği, Eğitim ve Araştırma Hastanemizin son zamanlarda kardiyoloji alanında yaptığı ilklerin ve başlattığı yeni uygulamalara çok önemli bir halka ekledi. Bilindiği üzere Eğitim ve Araştırma hastanemiz son dönemlerde özellikle de kardiyoloji alanında başlattığı yeni uygulamalar ile sağlık alanında önemli bir gündem oluşturdu. Genel Sekreterliğimizin hedefleri arasında önemli bir yer teşkil eden ve yeni bir branş olarak hizmete sunulan polikliniğin hasta kabulüne başlaması ilimizin sağlık alanındaki hizmetlerine çok önemli katkılar sunacaktır. Çocuk Kardiyoloji Polikliniğimizin hem Elazığ hem de çevre illerden gelen hastalara hizmet vermekle beraber bu hastalarımızın il dışındaki sağlık merkezlerine olan sevklerine de büyük ölçüde son vermiş olacaktır. Konu hakkında bilgi veren Pediatrik Kardiyoloji Uzmanı Doç.Dr.Bülent KOCA yaptığı açıklamada “Hasta profilimiz 0-21 yaş grubundan oluşmaktadır.Ayrıca Kadın Doğum Uzmanlarımızın yönlendirmesi ilke gebeliğin 20 nci haftasından sonra anne karnındaki çocukların kalplerinin incelenmesi ile bebekte var olabilecek bir kalp hastalığının tetkiklerini yapmaktayız. Şikayeti olsun ve ya olmasın ebeveynlerin çocuklarını yılda bir kez de olsa mutlaka bir Çocuk Kardiyoloji Kliniği’nde muayene yaptırmaları gerekmektedir. Yeni doğan dönemdeki bebeklerde morarma, emmede problem, büyüme ve gelişme geriliği, daha büyük yaş gruplarında çarpıntı, göğüs ağrısı ve çabuk yorulma gibi şikayetler klinik alanımıza girmektedir. Önümüzdeki dönemde kliniğimizde Anjiyo ve Transkatater kapatma işlemlerine de başlamış olacağız. Bu konuda Genel Sekreterliğimiz ve hastane yönetimize ileri tetkik ve tedaviye yönelik cihaz taleplerimize olan yaklaşım ve desteklerine teşekkür ederim. Hizmete sunduğumuz kliniğimizin, ilimize ve bölgemize hayırlı olmasını diliyorum” dedi. Genel Sekreterliğimiz bağlı Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde bir ilk olarak hizmete sunulan Çocuk Kardiyoloji Kliniği’nin ilimize ve bölgemize hayırlı olmasını temenni eder, hastalarımıza acil şifalar dileriz.
SAĞLIK
30 Aralık 2015 - 17:05
ÇOCUK KARDİYOLOJİ POLİKLİNİĞİ HİZMETE GİRDİ
Elazığ Eğitim ve Araştırma hastanesinde Çocuk kardiyoloji polikliniği hizmete girdi.
SAĞLIK
30 Aralık 2015 - 17:05
Bu haber 1874 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir








