Elazığ Belediyesi, altyapı çalışmaları tamamlanan bölgelerde başlattığı üstyapı hamlesiyle kenti adeta şantiye alanına çevirdi. Şehrin dört bir yanında sürdürülen yol ve kaldırım yenileme çalışmaları aralıksız devam ederken, Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Olgunlar Mahallesi’ndeki çalışmaları yerinde inceledi.Şehir genelinde ulaşım konforunu artırmak ve altyapı sonrası oluşan deformasyonları gidermek amacıyla başlatılan çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Elazığ Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, Çaydaçıra Mahallesi Adnan Kahveci Bulvarı’nda asfalt yenileme ve Prof. Dr. Necmettin Erbakan Bulvarı’nda yol ıslahı gibi önemli adımlar atıldı. Tamamlanan altyapı bölgelerinde modern ve güvenli yollar vatandaşlarla buluşturuluyor.OLGUNLAR MAHALLESİ BAŞTAN AŞAĞI YENİLENİYORŞehrin merkez mahallelerinden Olgunlar Mahallesi’nde de kapsamlı bir dönüşüm yaşanıyor. Cadde ve sokaklarda yol ile kaldırım yenileme çalışmalarını sürdüren Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, bölgeyi baştan aşağı yeniliyor.Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Olgunlar Mahalle Muhtarı Emrah Dursun ve birim müdürleriyle birlikte sahada incelemelerde bulundu. Çalışmalar hakkında Fen İşleri Müdürü Harun Reşit Polat’tan bilgi alan Başkan Şerifoğulları, mahalle sakinlerinin görüş ve taleplerini de dinledi.“HEDEFİMİZ DAHA MODERN BİR ELAZIĞ”Mahalle sakinlerinden yoğun ilgi gören Başkan Şerifoğulları, altyapısı tamamlanan bölgelerde üstyapı çalışmalarına vakit kaybetmeden başladıklarını belirterek şunları söyledi:“Söz verdiğimiz gibi altyapı yenileme çalışmalarımızın tamamlandığı bölgelerde hızla üstyapı çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yol yenileme çalışmalarımız, hemşehrilerimizin yaşam kalitesini artıracaktır. Elazığ’ın geleceği için kararlılıkla çalışıyoruz. Vatandaşlarımızdan verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı anlayış bekliyoruz. Her şey şehrimiz adına daha iyi bir gelecek inşa etmek için. Bunu birlikte başaracağız.
GÜNDEM
15 Temmuz 2025 - 18:26
ELAZIĞ ŞANTİYEYE DÖNDÜ: YOL YENİLEME SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
Elazığ Belediyesi, altyapı çalışmaları tamamlanan bölgelerde başlattığı üstyapı hamlesiyle kenti adeta şantiye alanına çevirdi.
GÜNDEM
15 Temmuz 2025 - 18:26
Bu haber 424 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir






