MHP Elazığ il başkanı Abdulvahap Erdem görevden alınmalarının ardından bir basın toplantısı düzenledi. MHP İl Başkanı Erdem düzenlediği basın toplantısında,” Makamlar Gelip geçicidir, Önemli Olan Ülkemizdir MHP Elazığ il başkanlığı, MHP İl Teşkilatının kapatılması, İl ve Merkez ilçe teşkilatlarını görevden almasına sert tepki vererek bir açıklama yaptı. MHP Genel Merkezi tarafından Elazığ il ve Merkez ilçe teşkilatlarının görevden alınması ve teşkilatın kapatılması ile ilgili bir basın açıklaması yapan MHP Elazığ il başkanı Av. Abdulvahap Erdem, “Ülkemizin içinden geçtiği bu kritik günlerde MHP’nin kongreler ile seçilmiş teşkilatlarının kapatılması ve yerine atama yapılarak parti teşkilatlarımızın zayıflatılmasını doğru bulmadığımızı belirtmek istiyorum” dedi. Erdem Yaptığı Basın açıklamasına şu ifadelere yer verdi; Milli Devlet, Güçlü İktidarla bezenmiş Milliyetçi Türkiye’ nin kurulması için besmele çekip zora talip olan, mücadelenin iman, sabır ve çileyle yoğrulması gerektiğine inanan, “zaferle değil seferle yükümlü olduklarını” bilen, “Tanrı Dağı kadar Türk, Hıra Dağı kadar Müslümanız” diyen Anadolu’nun mahsun ve mazlum ülkücüleri olarak, tabutluklardan başlayıp idam sehpalarına kadar uzanan bir hayata tâlip olan, gençliklerini yaşamadan en güzel yıllarını zindanlarda, hücrelerde geçiren başta Rahmetli Başbuğumuz ALPARSLAN TÜRKEŞ olmak üzere ülkü devlerinin bize bıraktığı emaneti dünya döndükçe güneş doğdukça koruma yüceltme ve yükselteme karar ve azmi ile bir yıl önce göreve talip olmuş ve ülkücü iradenin teveccühü ile 08.02.2015 tarihinde göreve başlamıştık. PARTİMİZ BU GÜNKİ OY ORANINA LAYIK DEĞİLDİRGöreve geldiğimizin ikinci günü başlayan Milletvekilliği Genel Seçimleri süreci sonucu 7 Haziran’da 67.000 oy alarak bir milletvekilliği kazanmıştık. Akabinde yaşanan süreç ve tekrarlanan 1 Kasım seçiminde, aynı teşkilat ve aynı liste ile yarışmamıza karşın tam 23.000 oy düşüşüyle mevcut milletvekilimizi de kaybettik. Mensubu olmaktan onur ve gurur duyduğumuz, Türkiye’nin teminatı olan partimizin yurt genelinde de tam 2 milyon oy kaybı ile 80 milletvekilinden 40’a düşmesi ve mecliste milletvekili sayısında, eli kanlı PKK’nın siyasi temsilcisi olan bir partinin dahi gerisine düşmesi, bu davaya gönül vermiş, partimizin her kademesinde görev yapmış ve halen yapan gönüldaşlarımızı derinden yaralamıştır. 47 yıllık şerefli bir maziye sahip, ömrümüzü verdiğimiz partimiz bu günkü oy oranına layık değildir. Bu gidişatın nedenlerinin araştırılması aksi halde ömründe MHP dışında hiçbir partiye oy vermemiş olan bu güzel insanların sandığa dahi gitmeme düşüncelerini seslendirmeleri ve teşkilatlarımıza bir kurultay’da bu sorunlar tartışılsın düşünceleri üzerine bizler de, il, merkez ilçe, bağlı ve yan kuruluşlarımız, kanaat önderlerimiz ve tabanımızla yaptığımız istişareler neticesinde Elazığ Üst Kurul Üyeleri olarak 9 arkadaşımız ile tüzüğümüzden kaynaklanan demokratik hakkımızı kullanarak bir ‘Olağanüstü Tüzük Kurultayı’ toplanması yönünde imzalarımızı 04.12.2015 tarihinde Sayın Meral AKŞENER hanfendiye bizzat takdim ettik. MAHKEME SÜRECİ DEVAM ETMEKTEDİRTürkiye genelinde Sayın Meral AKŞENER , Sayın Sinan OĞAN ve sayın Koray AYDIN’ın topladığı imzalar hukukçular tarafından birleştirilen ve birleştirme tutanakları da noterce onaylanan toplam 544 adet imza 15.01.2016 tarihinde Milliyetçi Hareket Partisi Genel Merkezimize teslim edilmişti. Arzu edilen Genel Merkezimizin bizzat tüzük kurultayını toplaması idi. Ancak Genel Merkezimizin bu yönde atım atmaması ve dahası mahkeme yolunu göstermesi üzerine üzülerek ve istemeyerek de olsa başka yol kalmadığından, tüzük kurultayının toplanması için Elazığ da dahil 16 il başkanımızın müracaatı ile Ankara 12.Sulh Hukuk Mahkemesi’nde dava açılmış ve yargı süreci devam etmektedir. Partimizin ufkunu açacak ve iktidara taşıyacak bu talebimiz karşısında Aksaray , Uşak , Kilis ve Denizli İl Teşkilatlarının kapatılmasını demokrasimiz ve partimiz adına uygun bulmadığımızı, bu tür tasarrufların partimizi büyütmeyeceğini aksine küçülteceğini üzülerek ifade etmek istiyorum. Ülkemizin içinden geçtiği bu kritik günlerde MHP’nin kongreler ile seçilmiş teşkilatlarının kapatılması ve yerine atama yapılarak parti teşkilatlarımızın zayıflatılmasını doğru bulmadığımızı belirtmek istiyorum. Elazığ il, merkez ilçe ve üst kurul üyeleri olarak bizler, bugün görevimizi yapmanın ve gelinen noktada tabanımızın, partililerimizin ve teşkilatlarımızın iradesini şiar edinerek partimizin ayağa kalkması ve iktidara yürümesi için tüzük kurultayımızın toplanması yönünde imza vermiş olmanın vicdani huzurunu yaşıyoruz. MAKAMLAR VE MEVKİLER GELİP GEÇİCİDİR, BİZİM İÇİN ASLOLAN ÜLKEMİZ VE ÜLKÜMÜZDÜR.
SİYASET
21 Şubat 2016 - 16:44
ERDEM'DEN GÖREVDEN ALINMA İLE İLGİLİ AÇIKLAMA
MHP Elazığ il başkanı Abdulvahap Erdem görevden alınmalarının ardından bir basın toplantısı düzenledi.
SİYASET
21 Şubat 2016 - 16:44
Bu haber 2706 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir








