Elazığ Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen Okullar arası Yıldızlar Kız-Erkek voleybol ve masa tenisi İl Birinciliğinde Kupalar sahiplerini buldu. Yakup kılıç spor salonunda oynanan Masa Tenisi müsabakalarına 17 Okul ve 68 Sporcu, katıldı. Ahmet Kabaklı Anadolu Lisesi spor salonunda oynanan Voleybol müsabakalarına 10 Okul ve 140 Sporcu katıldı. Toplam da 208 sporcunun sahaya çıktığı ve kıyasıya mücadelelere sahne alan müsabakalarda Elazığ Şampiyonu olarak dereceye giren Okullar grup müsabakalarında ilimizi temsil etme hakkı kazandı. Turnuva sonunda dereceye giren Okullar düzenlenen ödül töreninde kupa ve madalyalarını Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü idarecileri, branş İl temsilcileri, antrenörler ve beden eğitimi öğretmenlerinin ellerinden aldılar. Masa Tenisi’nde Dereceye giren okullarımız;ERKEKLER:1- Doğukent ortaokulu 2- Elazığ palu ortaokulu3- Çatalçeşme ortaokulu4- Kovancılar Atatürk ortaokulu KIZLAR: 1 - Gönül ihsan Tangülü ortaokulu2 - Alacakaya ortaokulu3 - Gazi kamil Ayhan ortaokulu4 - Tevfik yaramanoğlu ortaokulu Voleybol Branş’ında Dereceye giren okullarımız;ERKEKLER:1- Yıldız Bağları ortaokulu 2- Çatal Çeşme ortaokulu3- gazi ortaokulu KIZLAR: 1 - Yıldız Bağları ortaokulu2 - Çatal Çeşme ortaokulu3 - kovancılar şehit emre Ercan ortaokulu4 - aziz gül ortaokulu
SPOR
12 Aralık 2016 - 11:45
FİLE'DE VE MASA TENİSİNDE'DE KUPALAR SAHİPLERİNİ BULDU
Elazığ Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen Okullar arası Yıldızlar Kız-Erkek voleybol ve masa tenisi İl Birinciliğinde Kupalar sahiplerini buldu.
SPOR
12 Aralık 2016 - 11:45
Bu haber 1176 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









