Genç birlik Elazığ şubesi, 61. Türkiye Cumhuriyeti Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç ile Elazığ Kütür Park’ta bir araya geldi.Genç birlik Elazığ Şube Başkanı Sayın Eray Şimşek yaptığı konuşmasında ; Gençliğin ağabeyi olarak bilinen değerli bakanımız ile böylesi samimi bir programda bir araya gelmekten dolayı şahsım ve yönetim kurulum adına mutluluğumuzu ifade etmek istiyorum dedi.Sayın Suat kılıç’ın bakanlığı döneminde, Elazığ'a yapılan hizmetlerin şehre getirileri kulak ardı edilemez. Suat Kılıç’ın iki gün içinde birçok gençlik programına iştirak ettiğine şahit olduk. Bu Elazığ’da ki gençliğe verilen değeri, birlikte olma arzuusunu ifade etmektedir. Sayın bakanımıza yoğun programında bizlere , Genç Birlik Elazığ Şubesine de zaman ayırdığı için ayrıca şükranlarımı sunuyorum ifadelerine yer verdi. Suat Kılıç ise ; Türkiye'de hatrı sayılır Sivil Toplum Kuruşlarından biri olan Genç Birliğin Elazığ Şubesi ile bir arada, yaptığımız bu kahvaltıdan ötürü Eray başkanıma ve yönetimine teşekkür ediyorum diyerek birlikteliğin daim olmasını ifade etti.Programda konuşan Elazığ Belediye başkanı Mücahit Yanılmaz, Elazığ’da ki en aktif gençlik kuruluşlarından birini temsil eden bu hareketin, başarılı çalışmalarının devamını diledi. Programa katılımcıları, Suat Kılıç ile birlikte Kültür Park’ı gezdikten sonra Park’tan ayrıldılar.
GÜNDEM
25 Aralık 2015 - 11:01
GENÇ BİRLİK ELAZIĞ ŞUBESİ SUAT KILIÇ İLE KÜLTÜR PARK'TA BİR ARAYA GELDİ
Genç birlik Elazığ şubesi, 61. Türkiye Cumhuriyeti Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç ile Elazığ Kütür Park’ta bir araya geldi.
GÜNDEM
25 Aralık 2015 - 11:01
Bu haber 1026 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir






