Vartaş Elazığspor kulüp başkanı Selçuk Öztürk Düzenlediği basın toplantısında kulübün içinde bulunduğu sıkıntıların geçici olduğunu ifade ederek,” Teknik direktör İbrahim Üzülmez’in istifasını gündeme almadıklarını ve Üzülmez’in Adanaspor maçımda takımın başında olacağını söyledi. Vartaş Elazığspor Başkanı Selçuk Cengiz Öztürk yarın oynanacak Adanaspor maçı öncesi açıklamalarda bulundu. Öztürk, dün istifasını sunan teknik direktör İbrahim Üzülmez’in istifasını yönetim kurulunda gündeme almadıkları Üzülmez’in Adanaspor maçında takımın başında sahaya çıkacağını söyledi. Kulüp binasında basın mensupları ile bir araya gelen başkan Öztürk,” Son saniye kadar yenelim yenilelim takımımıza destek verelim. Bir maç ile hiçbir şey olmaz.1 puan 3 puan önemlidir ama yenildik mi dünyanın sonu değil. Her kulüpte olduğu gibi Elazığsporda zaman zaman maddi sıkıntılar yaşanıyor. Bu bize özel bir konuda değil. Maalesef ekonomik kaynak oluşturma gelen gelirlerle, özellikle PTT 1. Lig’de gelen gelirler çok az. Bu gelirlerle de rakipler ile mücadele etmek kolay değil. Rakip takımlarımızın oluşturduğu farklı kaynak yöntemlerine karşı bizim de yeni kaynak yöntemleri oluşturmamız lazım. Bunları oluşturmadıktan sonra Elazığspor PTT 1. Lig’de kaldığı sürece bu sıkıntıları yaşayacaktır. Bu bağlamda futbolcu kardeşlerimiz böyle bir eylem içerisine girdi, önemli de değil kendi adıma. Çünkü kardeşlerimiz kendi adlarına haklı olabilirler.” Dedi Öztürk, Teknik heyetinde futbolcuların yaşadıkları sıkıntılardan rahatsız olduklarını belirterek,” Bu antrenmana çıkmama olayını bir gün yapılmasının ben uygun olacağını söyledim. Bir gün antrenmana çıkmamışsın tamam ama bunu devam ettirmeyin, bu bir gün ile sınırlı kalsın dedim. Arkadaşlarımız devam ettirdi. Bizde üzerlerine gitmedik. Teknik heyetimiz bu olaylardan dolayı biraz sıkıntıya girdi. Sonuçta yeni gelen bir teknik heyetimiz.5 maçta 10 puan alan bir teknik heyetimiz var. Ortalaması ikiye gelir ki buda PTT 1. Lig’in en üst sınırıdır. Bütün rakiplerimizin ortalamasının üstündedir. Biz hocamızı seviyoruz. Hocamız geldi bize bir renk kattı. Mücadele etti. Takımda bir heyecan ve ateşleme yarattı. Oyuncuların antrenmana çıkmamasından dolayı etkilendi ve böyle bir karar aldı. Kibarca istifasını verdi. Şuan istifasını ben henüz gündeme almadım. Yönetim kurulumuzda değerlendireceğiz. Bizimde hocamızdan ricamız oldu. İstifanı değerlendireceğiz ama sonuçta buraya kadar gelmişsiniz ara tatil giriyor, devre bitiyor Adana maçına da lütfen takımın başında çıkın diye telkinde bulundum sağ olsun oda bizi kırmadı. Çünkü önemli bir rakibimiz ile oynayacağız. O da bizi kırmadı. Maçtan sonra hocamız ile oturup bir değerlendirme yapacağız. Yüz yüze beraber bir toplantı yapacağız. Belediye başkanımız ve sayın valimiz bize sonuna kadar destek. Onlar destek olduktan sonra bizde gardımızı düşürmeyiz. Bu mücadeleyi ligin sonuna kadar Allah nasip ederse götüreceğiz ve süper lige çıkacağız diye inanıyorum. Ben yorulmam yıpranmam eziyet çekilecekse ben burada eziyet çekerim cefasını çekerim. Yeter ki değerli valimiz ve belediye başkanımız başımızda ve yanımızda olsun. Ellerinden geleni yapıyorlar. Elazığsporda yaşanan bu sıkıntıyı fazla abartmaya gerek yok. Bu geçici bir sıkıntı. Sağ olsunlar zaten kaynak oluşturuluyor. Çoğunuzun bilgisi var açıklamamız icap etmez. Kaynaklar oluşturuluyor. Bu kaynaklar doğrultusunda ara transferimizde yapacağız. Görüştüğümüz değerli oyuncular var. Ve en iyi şekilde bu yola devam edeceğiz. Sadece kısa süreli bir sıkıntımız var.”diye konuştu
SPOR
27 Aralık 2015 - 08:59
ÖZTÜRK, "İBRAHİM ÜZÜLMEZ'İN İSTİFASINI GÜNDEME ALMADIK"
Vartaş Elazığspor kulüp başkanı Selçuk Öztürk Düzenlediği basın toplantısında kulübün içinde bulunduğu sıkıntıların geçici olduğunu ifade ederek,” Teknik direktör İbrahim Üzülmez’in istifasını gündeme almadıklarını ve Üzülmez’in Adanaspor maçımda takımın başında olacağını söyledi.
SPOR
27 Aralık 2015 - 08:59
Bu haber 1135 defa okunmuştur.
İlginizi Çekebilir









