Elazığ’da sivil toplum kuruluşları tarafından organize edilen teröre lanet mitingine yoğun kar yağışına rağmen binlerce insan katıldı. İstanbul Beşiktaş’ta meydana gelen terör saldırısında 44 kişinin şehit düşmesinin ardından Elazığ’da sivil toplum kuruluşları tarafından organize edilen teröre lanet mitingi yapıldı. 15 Temiz Demokrasi meydanında toplanan kalabalığa Elazığ valisi Murat Zorluoğlu, Belediye başkanı Mücahit Yanılmaz, İl jandarma alay komutanı Albay Özay Eryürek, Emniyet müdürü Doğan Cangül, Siyasi parti il başkanlı ve vatandaşlar katıldılar. 15 Temmuz Demokrasi meydanında toplanan kalabalık terörü kınayıcı sloganlar atarak yoğun kar yağışı altında Gazi caddesinden Ahmet Aytar meydanına kadar yürüdüler. Meydanı dolduran yaklaşık 10 bin kişi istiklal marşını okuyarak teröre karşı rek ses tek yürek olduklarını gösterdiler. Memur Sen Elazığ Şube başkanı İbrahim Bahşi yaptığı konuşmada, Devletin yanında olduklarını ve terörün her türlüsüne karşı olduklarını söyledi. Konuşmanın ardından Şehitler için okunan fatihanın ardından kalabalık dağıldı.
GÜNDEM
14 Aralık 2016 - 14:40
YOĞUN KAR YAĞIŞI ALTINDA TERÖRE LANET MİTİNGİ
Elazığ’da sivil toplum kuruluşları tarafından organize edilen teröre lanet mitingine yoğun kar yağışına rağmen binlerce insan katıldı.
GÜNDEM
14 Aralık 2016 - 14:40






